ماهیگیری در كیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماهیگیری در كیش

خاك كیش با رنگ نقره فامی که دارد در زیر نور آفتاب درخشندگی فوق العاده ای دارد و ساختار مرجانی شکلی دارد . این یک ویژگی منحصر به فرد است و حتی اکثر سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده اند نیز این ویژگی خاص را ندارند در ساحل جزیره شما گردشگران تور کیش 94 می توانید نظاره گر دریایی با آب بسیار شفاف و روشن باشید و حتی تا دور دست ها می توانید اعماق کف دریا را یه آسانی تماشا کنید کارشناسان محیط زیست علت این خاصیت بی نظیر را وجود مرجان ها در اطراف جزیره دانسته اند و عقیده دارند که مرجان ها به صورت طبیعی و به خودی خود باعث تصفیه آب و شفافیت سواحل کیش می شود و ساحل این جزیره را به یکی از زیباترین سواحل تبدیل کرده اند.

جزیره کیش دارای یکی از بزرگترین ساحل ها نسبت به وسعت خود می باشد و در دنیا کمتر ساحلی را می توان پیدا کرد که به وسعت سواحل کیش بتوان از آن استفاده کرد و مسافران تورکیش بتوانند با آرامش کامل و دور از هیاهو و غوغاهای ساحل های معروف به استراحت در آن بپردازند 

یکی از استثنایی ترین ویژگی این جزیره وجود ماهی ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش می باشد ماهی‌های بسیار زیبا و تزیینی كه در آب‌های حاشیه كیش غوطه‌ور می باشند و وجودشان را از دید تماشاگران پنهان نمی‌كنند، از جاذبه‌های جزیره کیش به شمار می آیند و قادرند مسافران تورکیش را ساعت‌ها سرگرم خود كنند. در عین حال بهترین ماهی‌های خوراكی كشور نیز در همین سواحل توسط بومیان ماهیگیر و شركت صید كیش صید می گردند. این جزیره برای علاقمندان به ماهیگیری نیز تدارکاتی دیده و آن ها می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید ماهی بپردازند. یکی از کم خطر ترین سواحل دنیا ساحل كیش می باشد و از این رو می تواند خیالتان آسوده یاشد. آب‌های ساحلی كیش فاقد هر گونه كوسه خطرناك است و استفاده کردن از آب دریا كاملا بی خطر است. لازم به یادآوری می باشد که كوسه‌هایی كه گاهی اوقات در سواحل كیش رویت می شوند برای شناگران خطری ندارند و تنها از ماهی های كوچك تغذیه می‌كنند . ساحل كیش از آن نوع سواحل استثنایی می باشد كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد و امكان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است. 

گستردگی ساحل ها، دریای زلال و آرام و گرما و نور مهربان آفتاب جنوب در محیط بی سروصدا و آرام جزیره کیش، شرایط مطلوبی را برای علاقمندان به ماهی گیری در كیش فراهم کرده است. 
ماهیگیری تفریحی در كیش در سرتاسر سواحل جزیره (به غیراز منطقه اسكله تفریحی) آزاد می باشد و علاقمندان ماهیگیری درتورکیش می توانند با استفاده از وسایل ساده ماهیگیری با قلاب های معمولی که می توان آن ها را از فروشگاه های ورزشی کیش فراهم کرد ساعت هایی را به این تفریح لذت بخش بپردازند.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری در كیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی